سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک دنیا کتـــــــــــــــــــــــــاب

سلام

وقتی توی این چند روز داشتم دنبال یک مرجع میگشتم که بتونم لیست کتابهای خارجی یا ایرانی را پیدا کنم که ارزش خوندن داشته باشند متاسفانه به یک جمع بندی نتونستم برسم . پس آستین ها را بالا زدم تا یک وبلاگ خلق بشود که این خصوصیت را داشته باشد .

با اینکه قول نمی دهم موفق شوم اما نهایت تلاش خود را در این زمینه خواهم نمود تا یکصد کتاب خارجی که بنظذ من و البته اکثر ادبا ارزش خواندن دارند را با لینک دانلود و توضیحاتی مختصر در این وبلاگ جمع آوری نمایم .

امید وارم شما نیز مرا در این راه یاری فرمایید و با نظرات و انتقادات خویش همچنین معرفی کتابهایی که ارزش خواندن دوباره را دارند این دوست کوچکتر خودتان را همراهی فرمایید .

خیلی با خودم کلنجار رفتم که اولین کتاب کدام یک ار این یکصد کتاب خارجی باشد . اقرار نمی کنم که خیلی سخت هست انتخاب اولین ها اما بنده دل به دریا زدم و کتاب شازده کوچولو را انتخاب کردم که اولین پست این وبلاگ به این کتاب اختصاص خواهد داشت .

باردیگر تشکر خود را از بذل عنایت شما دانشمندان و ادبا گرامی ابراز مینمایم .


[ پنج شنبه 90/10/1 ] [ 2:30 صبح ] [ کتابخوان ]
درباره وبلاگ

کتابخوان
سلام دوست من . این وبلاگ برای ایجاد بانکی شامل یکصد کتاب که قبل از مرگ حتما باید خواند، ایجاد شده است . لطفا با راهنمایی ها و انتقادات خویش مرا در این امر یاری فرمایید
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 31299